logo_white.png

Jaké jsou 4 největší problémy při zveřejňování inzerátu práce?

Je pro Vás noční můrou psaní pracovních inzerátů, zjišťování podmínek jejich zveřejnění na různých portálech práce nebo neustálá kontrola došlých reakcí? To vše Vás stojí spoustu energie, finančních prostředků a ve výsledku se na Vaše inzeráty stejně nikdo nehlásí? Pokud Vás podobné věci trápí a hledáte řešení, pak čtěte dál.



Problém první: Špatně napsaný inzerát práce Vás diskvalifikuje v očích uchazečů.

Lidé jsou dnes přehlceni informacemi, které musí silně filtrovat, aby v záplavě textů neztratili orientaci. Proto musíte zaujmout hned „na startu“. A tím startem je titulek Vašeho pracovního inzerátu. Pokud nemáte atraktivní, a přitom srozumitelný titulek, tak téměř okamžitě ztrácíte možné uchazeče o práci. Velkým problémem jsou pak samotné texty inzerátů, které jsou plné velmi obecných a často i zavádějících klišé. Jsou psané jazykem, který vůbec neodpovídá oslovované cílové skupině. Dalším rozšířeným nešvarem jsou přehnané nároky a požadavky na praxi uchazečů. A za to jsou nabízeny abstraktní výčty benefitů, jako například „odpovídající nebo motivující finanční ohodnocení“.


Problém druhý: Nevhodný výběr pracovních portálů – ani ty největší Vám nezaručí oslovení relevantních uchazečů.

Existuje spousta možností, kde inzerát zveřejnit. Od pracovních portálů, vlastních webových stránek až po sociální sítě. Nenechte se ovšem zmást nabídkou velkých portálů, které Vám garantují lákavá čísla u počtů shlédnutí inzerátu. Nezřídka se stává, že firmy publikují inzeráty tam, kde se jejich cílová skupina vůbec nevyskytuje. Zákonitě jim pak nedorazí žádné reakce. Navíc každý pracovní nebo inzertní portál nabízí jiné cenové rozpětí a jiné portfolio služeb. Musíte si ohlídat různé obchodní podmínky a kontrolovat různé způsoby plateb. A to všechno Vás stojí hodně nervů, času a peněz.


Problém třetí: Špatná a pomalá odezva zájemcům o práci znamená jejich ztrátu.

Chcete-li zveřejňovat své pracovní inzeráty na více místech, znamená to vytvořit si a spravovat několik profilů na různých pracovních a inzertních serverech. Všude je nutné se registrovat a pamatovat si své přihlašovací údaje. Musíte vyplňovat tytéž informace do různých šablon a na několika místech vše neustále kontrolovat. Také je nezbytné mít dostatek času na „uhlídání“ všech reakcí od uchazečů. A samozřejmostí je reagovat rychle. Potenciálního uchazeče dnes nic nenaštve víc než to, když se mu nikdo neozývá. Tuhle informaci o Vás uchazeči rozšíří raketovou rychlostí.


Problém čtvrtý: Sociální sítě jsou dobrým sluhou, ale zlým pánem.

Také si myslíte, že ke zveřejnění volného pracovního místa na sociální síti stačí jen zkopírovat text inzerátu do příspěvku a k tomu přidat nějaký obrázek z fotobanky? Pak Vás zklameme, protože inzerovat práci na sociálních sítích prostě musíte „umět“. Základem je vytvářet zajímavý obsah, který se bude lišit od ostatní inzerce. K tomu je klíčové, abyste na veškerou komunikaci reagovali během pár minut. Nejste-li schopni toto zajistit, nemá cenu se do pracovní inzerce na sociálních sítích vůbec pouštět.


Pokud si chcete být jisti, že Vaše personální inzerce bude skutečně efektivní, tak využijte služeb profesionálů, kteří denně vystavují desítky pracovních inzerátů. Ti Vám se vším pomohou a Vy ušetříte drahocenný čas a peníze.


Vyzkoušejte třeba komplexní a zároveň jednoduchý nástroj pro personální inzerci: Oslovíme.cz a hledání pracovníků pro Vás už nebude noční můrou.

2,452 zobrazení

NEVÁHEJTE NÁS KONTAKTOVAT

Máte-li dotazy nebo potřebujete s něčím poradit, můžete se na nás obrátit na uvedených kontaktech.

DP WORK s.r.o.

Vodičkova 791/41

110 00 Praha 1

IČ: 27944719

DIČ: CZ27944719

  • Facebook DP WORK